Wymiany Reklamacje Zwroty
Wymiany
Jeśli okaże się, że dobraliśmy nieodpowiedni rozmiar, towar można wymienić (o ile jest dostępny) na inny rozmiar lub model
Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane
Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Aby wymienić towar należy odesłać go bez pobrania na adres:
Prospeed Paweł Górzny
ul.Olszankowa 13
05-119 Legionowo
Wraz z dołączonym w przesyłce wypełnionym formularzem wymiany
UWAGA brak wypełnionego formularza wymiany może spowodować opóźnienie procedury wymiany
W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki do kupującego wynosi 15 zł. Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Ewentualna wymiana na inny model droższy niż wymieniany dopłata zostanie doliczana do kosztów wysyłki.
Wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta i jest on dostępny na magazynie. Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki
Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
UWAGA - Klienci zagraniczni - z uwagi na wysoki koszt przesyłek zagranicznych wymiana towaru możliwa jest po wcześniejszym ustaleniu kosztów wymiany z naszym pracownikiem.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@prospeed.pl lub telefonicznie: 785485480 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić wymianę.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź w obecności kuriera, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i spisanie protokołu uszkodzenia, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 785485480
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na konto.
- Nieodebranie produktu w ciągu trzech miesięcy od daty przyjęcia do naprawy/reklamacji, zgodnie z art.180 k.c. w związku z art. 60 k.c., sklep prospeed.pl potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony”
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@prospeed.pl lub telefonicznie: 785485480. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów Odstąpienie od umowy
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności; w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt na adres
Prospeed Paweł Górzny
Ul.Olszankowa 13
05-119 Legionowo - Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. formularz_zwrotu.pdf
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
- Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@prospeed.pl lub telefonicznie: 785485480. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot.
Infolinia
+48 785 485 480w godz 10-16
Dostawa
Przy zakupach od 199,99 złdarmowe wysyłka
Wysyłka
Wysyłka w 24h kurier,paczkomat